Georges42 Admin
Cantidad de envíos : 947 Edad : 82 Localisation : Guatemala Fecha de inscripción : 16/01/2007
| Tema: Brief voor de missiekring te Knokke. 2008 Miér Jun 25, 2008 3:34 pm | |
| Beste Georgette en Vrienden,
In juli kom ik voor twee maanden naar Belgie. Ik zal heel gelukkig zijn moeder terug te zien.
Maar ook de priesters van de parochie, de zusters, de broeders en u allen, beste vrienden van de Knokse missiekring.
Wie internet gebruikt kan terecht op ons parochiaal forum met vlaamse sectie op het adres: https://cristohermano.editboard.com/
Daar zie je fotos van ons werk, onze school en onze parochie. Je kan er mij ook horen op de radio tweemaal per week met een inspirerende causerie waarmee ik heel veel luisteraars bereik.
We zijn gestart met een crèche voor 30 kinderen. De ongetrouwde moeders moeten werken en weten met hun kinderen geen blijf. Het is een goed en zeer noodzakelijk sociaal werk.
We weten dus steeds wat gedaan: het dispensarium, onze school, de radio, ons huis voor opvang van oudere vrouwen, het sociaal centrum voor vrouwen die kook- of naailessen volgen enz… De dagen zijn goed gevuld voor heel ons team.
Een paar maanden uitblazen om de twee jaar: dat doet deugd!
Mijn beste wensen en groetjes Pater Georges Toussaint. Guatemala | |
|