Parroquia Cristo Hermano
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Parroquia Cristo Hermano

Un foro de intercambio religioso católico
 
ÍndiceÍndice  PortalPortal  Últimas imágenesÚltimas imágenes  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Brief voor de missiekring te Knokke.

Ir abajo 
AutorMensaje
Georges42
Admin
Admin
Georges42


Cantidad de envíos : 947
Edad : 82
Localisation : Guatemala
Fecha de inscripción : 16/01/2007

Brief voor de missiekring te Knokke. Empty
MensajeTema: Brief voor de missiekring te Knokke.   Brief voor de missiekring te Knokke. EmptyMar Mayo 27, 2008 8:50 am

Beste Georgette en Vrienden,

In juli kom ik voor twee maanden naar Belgie. Ik zal heel gelukkig zijn moeder terug te zien.

Maar ook de priesters van de parochie, de zusters, de broeders en u allen, beste vrienden van de Knokse missiekring.

Wie internet gebruikt kan terecht op ons parochiaal forum met vlaamse sectie op het adres:
https://cristohermano.editboard.com/

Daar zie je fotos van ons werk, onze school en onze parochie. Je kan er mij ook horen op de radio tweemaal per week met een inspirerende causerie waarmee ik heel veel luisteraars bereik.


We zijn gestart met een crèche voor 30 kinderen. De ongetrouwde moeders moeten werken en weten met hun kinderen geen blijf. Het is een goed en zeer noodzakelijk sociaal werk.

We weten dus steeds wat gedaan: het dispensarium, onze school, de radio, ons huis voor opvang van oudere vrouwen, het sociaal centrum voor vrouwen die kook- of naailessen volgen enz… De dagen zijn goed gevuld voor heel ons team.

Een paar maanden uitblazen om de twee jaar: dat doet deugd!

Mijn beste wensen en groetjes
Pater Georges Toussaint.
Guatemala

Dank aan broeder Jozef voor zijn help.
Photo van de kinderen van de crèche:

Brief voor de missiekring te Knokke. D0805215
Volver arriba Ir abajo
http://georges42.livelog.com
 
Brief voor de missiekring te Knokke.
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Brief voor de missiekring te Knokke. 2008
» Een brief voor de missiekring.
» Goeiedag allemaal
» Voor de zusters Ten Bunderen

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Parroquia Cristo Hermano :: Idiomas, langues, talen, languages... :: In het Nederlands :: In het Nederlands-
Cambiar a: